Datum / data:  21. 02. 2019 (10:00 - 16:00)
	Ort / miejsce:  ul. Kolumba 86, 70-035 Szczecin / Polen / Polska
	                         (Konferenzraum / sala konferencyjna)
	
	10:00                Begrüßung der Gäste
	                         Powitanie gości
	                         Krzysztof Soska, Vize-Präsident der Stadt Szczecin
	                         Z-ca Prezydenta Miasta Szczecin
	
	10:10                Digitales Auslandsmarketing für Brandenburg
	                         - Insights & Learnings
	                         Informatyczny marketing zagraniczny dla Brandenburgii
	                         - Insights & Learnings
	                         Martin Fennemann, TMB Tourismus-Marketing Brandenburg
	
	10:30                Vermarktung und Entwicklung von touristischen Produkten
	                         in der Wojewodschaft Westpommern
	                         Promocja i tworzenie produktów turystycznych w
	                         Województwie Zachodniopomorskim
	                         Bożena Wołowczyk, Tourismus- und Wirtschaftsabteilung,
	                         Marschallamt Westpommern / Wydział Turystyki i Gospodarki,
	                         Urząd Marszałkowski Woj. Zachodniopomorskiego
	
	10:50                Trends und Entwicklungen im digitalen Marketing
	                         Trendy i rozwój w marketingu informatycznym
	                         Mathis Richter, Pot Marketing GmbH
	
	11:15                Sprachvielfalt durch automatisierte Audioverarbeitung
	                         (Sprache zu Text) und zukünftig auch automatische
	                         Übersetzung in mehrere Sprachen (Sprache zu Sprache)
	                         Różnorodność językowa dzięki automatycznej obróbce
	                         dźwięku (z języka na tekst) oraz przyszłościowe automatyczne
	                         tłumaczenie na wiele języków (z języka na język)
	                         Jens Fischler, 3Q GmbH
	
	11:35                Anwendung von Social Media und neuesten Technologien
	                         im Marketing
	                         Zastosowanie mediów społecznościowych i nowoczesnych
	                         technologii w marketingu
	                         Kacper Skoczylas, Digital Marketing School /
	                         Czwartki Social Media w Szczecinie
	
	12:00                Kaffeepause / przerwa kawowa
	
	12:20                Potential von Virtual Reality in der Tourismusbranche
	                         Potencjał wirtualnej rzeczywistości w branży turystycznej
	                         Stefan Opitz, VR-EASY GmbH
	
	12:40                Vermarktung touristischer Attraktionen der Gemeinde
	                         Dzwinów mit Hilfe der innovativen mobilen App
	                         "Dziwnów 4 Fun"
	                         Promocja walorów turystycznych gminy Dzwinów
	                         z wykorzystaniem innowacyjnej aplikacji mobilnej
	                         "Dziwnów 4 Fun"
	                         Daniel Czapiewski, STETTINER ID & Story
	
	13:00                Künstliche Intelligenz: Die Zukunft der Fachübersetzung
	                         im grenzüberschreitenden Tourismus
	                         Sztuczna inteligencja: Przyszłość profesjonalnego
	                         tłumaczenia w turystyce transgranicznej
	                         Alexander Gigga, Iengoo GmbH
	
	13:20                Mittagspause / przerwa obiadowa
	
	14:00                Deutsch-Polnische Kooperationsbörse
	                         Polsko-niemiecka giełda kooperacyjna
	
	16:00                Ende der Veranstaltung
	                         Zakończenie spotkania
